Sitodruk i jego zalety

Data Publikacji:

...

Technika sitodruku, zwana inaczej drukiem sitowym ma bardzo wiele atutów. Przede wszystkim jest to niezwykle popularna metoda znakowania produktów na różnego rodzaju przedmiotach biurowych czy też właśnie odzieży.



Postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości opisując zalety tej właśnie technologii, w której wyspecjalizowaliśmy się na najwyższym poziomie.


      Trwałość druku – sitodruk jest absolutnie odporny na takie czynniki zewnętrzne jak wilgoć, promieniowanie UV czy też częste pranie w środkach chemicznych. Znajduje się on na podium, jeśli chodzi o trwałość metod znakowania.

      Bardzo niska cena- druk sitowy słynie ze swojej niskiej ceny – jest najtańszą metodą znakowania na rynku. Należy pamiętać, że czym większy nakład, tym niższa cena.

      Szeroki wybór farb – farb do sitodruku jest całe mnóstwo, dlatego sitodrukiem możemy uzyskać głębię kolorów oraz pełnię nasycenia.

      sitodruk na koszulkach


      Sitodruk ma jednak jeszcze więcej innych znaczących zalet…
      Jedną z nich, jest szerokie zastosowanie. Sitodrukiem możemy oznakować powierzchnie płaskie, ale również cylindryczne (wypukłe). Ponadto można go stosować nie tylko na tkaninach, ale sitodrukiem oznakujemy też tworzywa sztuczne, drewno oraz dzianiny.


      Gadżety reklamowe jakie znakujemy sitodrukiem:

      • Parasole reklamowe

      • Torby z logo

      • Czapki firmowe

      • Gadżety reklamowe


      Sitodruk to technika znakowania, która moa wiele zalet i szerokim zastosowanie w branży reklamowej. Jej uniwersalność sprawia, że tak często firmy decydują się na znakowanie właśnie tą metodą.



Działamy

JUŻ TERAZ! Promocja na wszystkie produkty!

Specjalnie dla Państwa, do końca roku, obniżyliśmy ceny wszystkich produktów.

T-shirt jako manifest - historia nadruków na koszulkach

W spowitym mgłą Londynie, przy Kings Road, gdzie mieścił się legendarny butik Vivienne Westwood rozpoczyna się historia koszulki z nadrukiem. Ta angielska projektantka już od początku swojej kariery słynęła z niepokorności. Uwielbiała szokować i poprzez tworzone kreacje – inne, dziwne, zupełnie niepodobne do tych, które moda do tej pory znała – kwestionować panujący porządek. Westwood mawiała „Moje pokazy to scena dla moich poglądów politycznych” . Umieszczała w swoich projektach niezgodę, na mieszczańską konserwatywność Londynu lat 70., obłudę, fałszywe przywiązanie do wartości, w które nikt już nie wierzy, czy, w ostatnim czasie, na degradację środowiska.

Tysiące produktów

W naszym katalogu znajdziecie najnowsze i najmodniejsze wzory koszulek, odzieży sportowej, toreb, plecaków, czapek itd. Można je kupić bez wykonywania nadruków. Napisz do nas biuro@robimynadruki.pl

Inne serwisy

Zapoznaj się z naszymi innymi serisami, na których znajdziecie wiele ciekawych ofert dla Waszej działalności.

...